Följa oskuldens gåva till skogs

I brist på diverse liv och liknande saker så tänkte jag dela med mig av min gårdag.
Elin och jag var ute och fotade. Vi gled runt i jeansshorts och magtröja. Sedan fick sommarklänningar och converse pryda våra kroppar. Vädret som var kan inte beskrivas med ord.
På eftermiddagen kom Sandra. Vi tre åkte in till stan och köpte glass och gick och satte oss i kvällssolen på torget där vi mötte lite folk. Vi gick till rampen och satt där en stund, sen gick vi med våra nyfunna kompisar upp till McDonald's en liten stund innan vi åkte hem.
Hemma hos Jonathan lanade han och några killar till, så jag, Sandra och Elin gjorde dom sällskap.
Efter en stund slutade det med att jag och Elin lagt vantarna på två av deras datorer och satt och pangade lite.
Runt halv 6 i morses kännde jag att det kanske var dags att cykla hem.

Idag vet jag inte hur planerna ser ut. Ska kanske in till stan ikväll till en person, men ork och lust finns inte till någonting. Bristen på sömn leder till kasst humör och huvudverk. Inte har jag heller pengar på busskortet, ingen skjuts och idioter omringar mig ständigt.
Jag vill bara sitta på mitt rum, lyssna på akustiska halvdepp låtar och tänka mina meningslösa tankar med ack så djupa och förvirrande.

Hel - Fria Norr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0