ETT

Dag 1 – Presentera mig själv

Nu jävlar ska jag köra ett lågnt inlägg om mig själv!
Är född 1996-05-08, bosatt några minuter utanför Falköping. Naturligt blond, men sedan färgad brunett ca 1,5 år tillbaka i tiden. Mörkbruna djupa ögon jag ofta får komplimanger för :)

Socialt sett så är jag utåtriktad och älskar att göra galna saker med vännerna, men att träffa nya människor är för det mesta minst lika kul.
Att röja gärnet på en fest eller bara slappa framför en film med vännerna är lite vilket som. Bara jag får träffa och umgås med dom.
Jag älskar att vara kreativ! Fota, skriva musik, teckna, skriva, sjunga osvosv. Jag känner mig alltid så jävla nöjd efter att få se en färdigställd bild eller teckning och få tänkta att "wow, den har jag gjort..!".
Jag har stort intresse till bilar. Jag är uppvuxen i raggarfamilj och har alltid befunnit mig i raggarkulturen, och kommer förhoppningsvis alltid att göra det.
Djurgalen är jag också. Att få träna med hundarna är tankerensade och så underbart roligt. Att faktiskt få känna att någon är beroende av en.
Jag är också en person som har starka åsikter om saker och ting! Och jag har inga problem med att berätta det också. Älskar att få delta i debatter om t.ex samhällsfrågor, moral, politik och allt annat.

Min största dröm är verkligen att få öppna en egen salong. Först var jag bara intresserad av hår. Att få klippa och styla. Men nu på senaste tiden har en ny värld öppnats för mig även inom make up och detta brinner jag verkligen för. Liksom, att få en annan människa att känna sig vacker och se den person få ökad självkänsla och självförtroende är verkligen en enorm adrenalinkick för mig!

Mer personligt än så vill jag inte gå i detta sammanhang, men undrar ni nåt så är det bara att fråga! Hoppas ni kanske fått en starkare uppfattning om vem jag är nu. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0