HIMLEN LUKTAR PLAST

Vaknade i morses och mitt illamående var tillbaka. Det är verkligen konstigt att jag mådde såpass bra så att jag var i skolan igår, men sen kommer illamåendet tillbaka bara sådär. Hm..
Medans jag är här hemma och vilar och sånt så ska alla andra elever på Flobyskola som går i åk 7-9 gå lång dag idag. De slutar inte föränn 18.15 ikväll(!!). Galet! Varför det är en sång lång skoldag är för att det är Öppet hus osv..

Känns skönt att slippa det. Men jag skullen nog hellre få vara frisk och må bra men ändå vara i skolan, i stället för att vara sjuk och må piss och vara hemma.
Så det är lite vilket som där känns det som.

Bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0