RUN TO THE HILLS

Hello there! Jag har verkligen sugit på att uppdatera de senaste dagarna men kör igång på Måndag så allt blir som vanligt.
Dagen gled förbi med snabba timmar tyckte jag. Fredagsfika fanns att köpa i kaffeterian, hade håltimme osv.
På musiken ska vi skriva egna melodier på valfria instrument, text får man också ha om man vill. En perfekt uppgift helt i min smak! Jag är i en grupp med Elin och Agnes. Jag ska spela elgitarr, Agnes och Elin ska spela piano och gitarr. Och våran text till låten börjar verkligen bli bra.

Ikväll när jag kommer hem till pappa så kommer jag få mitt nya abonnemang till telefonen. Får fri surf, fria sms och skitbilliga samtal. Det nya nummret kommer jag skicka runt till de i min kontaktlista.

Hoppas verkligen med hela mitt hjärta att jag kan få donken ikväll. Jag dör verkligen annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0