This is the new shit

Dagen har innehållit mycket blandande känslor kan jag säga. Ledde till att jag bröt ihop inne på toaletten i skolan. Allt bara kom ut på en gång liksom. Känslor, tankar, allt som hänt senaste tiden.
Men som tur är så har jag underbara vänner. Tjejer, ni är verkligen bäst! Ta åt det dom orden.


Förutom det, så har dagen varit lugn. Slutat tidigare från vissa lektioner och börjat nån av dom senare så vi har fått mer rast. Även haft håltimme och i kafeterian har det sålts Fredagsfika :)

Planerna för ikväll är att klockan 19.00 så ska vi tjejer mötas upp i stan. Emelie är i Stockholm så vi hoppas att hon kan vara med nästa gång!
Vi träffas uppe vid Mc Donald's och äter lite först, så får vi se vart vi hamnar sen.
Ändrade planer!

Detta kan jag passa på att nämna nu också. I helgen kommer det bli dåligt med uppdatering. Men ska försöka hinna fixa lite tidsinställda inlägg så att det inte blir helt tomt på inlägg iallfall.


Återkommer nog senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0