LOUISE STRIDH

Denna texten är till dig Louise. För att visa att jag vet att du är så grymt stark och helt grym tjejen!
Jonsson & Pipen, Timon och Pumba, Lollo och Linnsan, det är vi. Varje gång vi är med varandra skapar vi så himla fina minnen och ögonblick som jag vet att någon av oss aldrig kommer att glömma.
Vi har bråkat endel och våran vänskap har varit knacklig, men vi hittar alltid tillbaka till varandra. Vi hör verkligen ihop du och jag.
Du har ett hjärta av guld och ögon av diamanter.
När du har en svår period blir allt svårt för mig. Men när jag ser dig le och skratta blir jag glad.
När jag har det svårt så står du alltid upp för mig. Du lugnar ner mig och får mig på bättre tankar.

Louise Stridh, du är min bästa vän, och jag älskar dig! ♥



Kommentarer
Postat av: louise stridh

jag finner inga ord som kan slå det du just har skrivit

men jag kan säga dom 3 starka orden som ingen kan säga lika bra som jag kan säga till dig

JAG ÄLSKAR DIG

glöm förfasen inte dom orden nu bär med dig som orden till du dör jag finns vid din sida i vårt och torrt du är bäst helt enkelt . du är bäst bästavän , eller bäst det räcker fan inte, du är otrolig tror nog inte dom orden räcker heller haha men du förstår poängen, <3

2011-02-17 @ 16:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0