OUTFIT

Hela outfiten är från Gina Tricot. Förutom skorna som är från Nelly shoes.
Jag har på länge inte kunnat handla på Gina. Det känns så svårt att skaffa sig en orginell stil där inne. Får de in ett nytt plagg tar det 1 vecka sen springer alla 12/ 13 åringar runt med det plagget på sig.
Behöver jag ens nämna Baseballjackan som det var sån hysteri om i våras..? Men nu tror jag att jag har lyckats få ihop något jag skulle kunna tänka mig att bära.

De flesta tänker sig nog att väskan inte passar in där. Det gör jag också. Men tänk er väskan på riktigt, matchad till dessa kläder. Mums säger jag.

Kommentarer
Postat av: Oscar

smart att lägga ut det på bloggen...tror camille läser den :P

2011-02-07 @ 15:31:56
Postat av: Evelina

Riktigt snyggt! Shopping begäret ökar! haha ha en fin onsdag!

2011-02-09 @ 08:59:37
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: Libangunn

I really enjoyed my visit. A great site

2011-05-10 @ 15:29:55
URL: http://libangunn.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0