everything that's in my head, is you

Hej.
Min uppdatering har legat på noll i helgen och jag vet att det inte är så kul för er att läsa en blogg som inte uppdateras.
Men denna veckan är jag hos mamma så jag kör på högsta växel med bloggandet.

Min helg har varit lugn, men ändå helt okej. I lördags var jag i Skövde med Louise och shoppade lite.
Jag köpte en pälshalsduk, kavaj, en korsett, solpuder, mascara och ett halsband. Lite småsaker, men nödvändiga.
På kvällen var jag hemma och åt tacos med familjen.

Planerna för den kommande helgen är redan klappade och klara.
På Fredagskvällen åker jag och tjejerna till Skövde och kör gärnet. Och från Lördag till Söndag ska jag och Elin lana.
Blir kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0