If you wanted a song written about you, all you had to do was ask.

.

Hemma nu efter en rolig dag som "Förskolefröken"!
Har fått leka med barnen, träna läsning och skrivning och att räkna men dom.
Småtjejerna gick och luktade på mig och tyckte att jag luktade supergott, allihopa tjaffsade om vem som skulle sitta brevid mig och så vidare. Har lärt mig de flesta namnen och ska försöka lära mig allihopa i morgon.

Och när vi ändå är inne på småbarn så måste jag tillägga att jag älskar deras tänkade.
Vi satt och diskuterade vad man kan sammla på, då klämmer en av killarna till med "Man kan sammla på gubbar och farbröder!" Sen kommer nästa och säger "Man kan ju sammla på pappor också va? Fast jag har inte så många. Jag har bara en. Men det är väl tur".

Man blir verkligen stärkt som människa av att jobba med de små glinen. Ser fram emot att få träffa alla i morgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0