I scream it to the nothingness, that we got everything we need

.
.
Hejsan allihopa!
Idag har det vart precis som en skoldag ska vara! Idrottslektionen var väldigt rolig. Gjorde engelskaprov också, lätt som en plätt. På spanskan hade vi ingen lärare så jag och Elin körde stolrace och softade. Och i kafeterian fanns det gratis semlor!

Smidit på lite planer inför helgen också. Ska in till stan med några av tjejerna och äta lite gött, sen drar vi kanske förbli en fest en snabbis, och sen åker vi hem till Elin för ett perfekt avslut på Fredagen.
Lördagen så ska min storebror firas. På kvällen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Känns skönt att ha en dag där man inte har nåt planerat så att man ta in förslag från lite här och var.

Nu sitter jag och mumsar på en Ben & Jerrys glass och lyssnar på underbar musik. Livet i helhet känns för tillfället väldigt bra. Skulle jag säga varför skulle det nog förmodligen få väldigt otrevliga konsekvenser. Och det känns inte så värst trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0