yeaH

Prov i morgon och på Fredag. Taggad? nej.
Terassen på Fredag. Taggad? nej.

Anyways. I morgon har vi en lektion på morgonen, elevens val, sen ska vi in med klassen till Ungdomsmottagningen, och så skulle vi nog till muséet också. Och fika eller vad det nu var.
Idag har det vart studiedag. Sög dock lite att vi var tvugna att pilgrimmsvandra med konfan.
Hade iofs jävligt kul i min grupp så jag sörjer inte särskilt mycket över det. Vi gick ca 1 mil så det var inte så farligt tycker jag.
Pappa ska hämta mig hemma hos mamma men börjar undra om han glömt av mig. Haha. Så ska ringa honom nu.

Jag tror inte att någon av er bryr sig ett skit om vad jag precis skrivit, men jag ville bara fylla ut lite här på bloggen.
Puss.


Skulle bara tillägga att en viss Robert P är väldigt bra. Hoppas du blir nöjd nu, lilla du:)

Kommentarer
Postat av: eddie

jag läser (:

tråkigt att det inte blev något:/

ok, och vrf gick ni en mil med konfa gruppen? x)

2011-03-23 @ 22:08:50
Postat av: eddie

ofc att det finns någon som läser din blogg (:

synd med de där i fredag:/

och varför skulle ni gå en mil med konfa gruppen? xD

2011-03-23 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0