Är det okej om jag kallar dig baby?


Skoldagen gick faktiskt snabbt och smärtefritt idag. Inga jättejobbiga lektioner och vädret har varit amazing. Detta måste vara den otroligaste våren som jag har upplevt iallafall. Både med tanke på vädret och allt annat som har hänt, det som händer nu och det som kommer hända.
Det är bara början på maj och jag, liksom många andra, faktiskt kan titta på våra ben och armar och se den bruna färgen.

Men tillbaka till min dag. När jag kom hem kletade jag på mig min sololja, la mig ute i solstolen och drack en iskall cola.
Nu har jag precis kollat klart på Legally Blonde 2, och målat naglarna i en neonrosa färg.
Ska snart stoppa näsan i mina mopedböcker och skolböcker och plugga lite.
Men innan det ska jag äta tårta.

Livet leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0