'



Idag är det svårt att skriva


Kommentarer
Postat av: Alexandra ✝Δ✝

Förlåt att jag är så dålig på att kommentera. Skall bättra mig.

Vilken underbar tröja på sista bilden. Såg en Mötley Crüe tisha på carlings som var to die for, men plånboken min höll inte med..

Vilket underbart hår på alla foton, jag vill också! Mitt hår är så jäkla tråkigt, vet inte vad jag ska ta mig till.



Och vissa dagar kan man inte skriva, när man känner sig så där oändligt full av tankar men ändå så himla tom, då är det svårt att skriva, men det är helt okej.

2011-05-29 @ 17:27:44
URL: http://exposure.blogg.se/
Postat av: Alexandra ✝Δ✝

Hhahaha Förstår det! trehundranittionio kronor kanske inte är en förmögenhet, men rock n roll ska fan inte vara så dyrt. Dessutom kan dom väll inte säga något, Mötley Crüe, när dom levt det livet dom levt.

2011-05-29 @ 17:39:44
URL: http://exposure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0