Här står vi och trampar på ett och samma ställe

Pulsen ökar, hjärtat rusar, kroppen fylls av adrenalin.
Jag darrar, knäna sviker, instabil som nytroglycerin.

Skrivit klart min musikinlämning om klassisk musik och mailat iväg den nu. Känns bra och jag blev faktiskt nöjd med den så jag hoppas på ett starkt betyg!
För övrigt har det varit en väldans bra skoldag förutom min övertrötthet.
Istället för vanlig lunch hade det dukats med bord och stolar över skolgården och det var grillbuffé innehållande kotletter, kycklingspett, potatissallad, bröd, vitlökssmör, salladsbord och festis(!). Får inte glömma att vi faktiskt fick efterrätt också bestående av vaniljglass toppad med någon typ av jordgubbsås. Möööms

I morgon så ska jag och Louise åka till skövde för endel shopping. Sedan handlar vi mat tills kvällen då vi ska se på film och mysa en hel del. Förvänta er klent med uppdatering i övriga delen av helgen också. Har fullt upp med bilutställning, kalas för min farbror och ett för min ena storebror. Grattis i förskott till er båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0