Men jag vet allt om dig, för du varit min

Jag vill så gärna blogga massor för er men jag har så mycket annat över allt nu. Mina rum måste städas, jag har massa prov + omprov som ska göras, en inlämningsuppgift och utöver det är det så mycket annat att tänka på.
Jag skulle absolut behöva ha en off-vecka där jag bara stänger av hjärnan.
Jag känner mig också extremt sällskapssjuk just nu och vill så gärna ha någon gosis här att mysa gärnet med.
Och vart tog det fina, varma och soliga vädret vägen? Jag vill så gärna få gå ut på piknick med mina vänner och sedan leva jävel hela natten lång ute i vimmlet.
Mandodeppressiv?!?!?! JA

Kommentarer
Postat av: nathalie

du har en riktigt fin blogg sötnos=)

2011-05-18 @ 14:31:06
URL: http://itsnathalie.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv; åh vad bra :D

försöker uppdatera så ofta jag kommer ihåg (A)

har iaf lagt till dig på bloglovin, du får gärna följa mig där också :D



hur är det med dig annars?

2011-05-18 @ 15:57:49
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0