Fake it til you make it


Fredags

Hej! Tänkte gå igenom min helg för er.
I Fredags var jag, Elin och Sandra i stan. Vi började med käk, sen drog vi oss neråt stan. Hittade några killkompisar som vi var med fram tills ålle började närma sig. Sen träffade vi ytterligare ett gäng med goa killar som vi i princip spenderade resten av kvällen med vid ålle. Minst sagt en händelserik kväll, men en sjukt bra kväll med bra folk!
Och lite senare på natten när jag sov, svarade jag tydligen i telefon när en kompis ringde. När jag vaknade hörde jag någon prata och trodde nån tagit sig in i mitt rum. För övrigt hoppas jag att jag inte pratade i sömnen, haha..

I Lördags var jag bara hemma och slappade på kvällen. Läste ut Egoboost av Blondinbella, åt lite gott och gosade med hundarna.

Idag
har jag legat i soffan och inte lyft ett finger.

I morgon hoppas jag på att ta mig till Skövde och fixa lite grejer tills lördag. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0