//



Har inte haft tid att uppdatera på hela dagen. Först hade jag skola, och efter det var jag bara hemma en halvtimme.
Åkte sen till Skövde för att ta fram och prova lite kläder inför modevisning för Indiska. Fotades inne i butiken i kläderna också.
Måste bara berätta hur kul det var när folk kom in i butiken och pekade och sa: "Oj kolla, modeller..". Hihi.
Var väldigt kul att Ellinor var där också, så vi fick bland annat ta lite bilder tillsammans!
Efter detta åt jag med mamma, och när jag kom hem gick jag ner till Sandra en snabbis.


Ikväll ska jag bara ta det lungt. Det kan jag behöva som varit ute i princip varje helg flera veckor i rad. Blir nog att kolla lite filmer, gosa med katterna, sång & gitarr och vila upp min trötta kropp.

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej. Är du bra på att sjunga? Skulle du vilja spela in en låt när du sjunger och spelar? Kram :-)

2011-09-30 @ 23:01:39
Postat av: ellinor

jätteroligt att fotas med dig också!

fina kjolar vi hade på oss...host!

haha. vi hörs ha en bra kväll. puss!

2011-10-01 @ 02:15:42
URL: http://www.ellinorlindstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0