17:38 En person du kan berätta allt för


Finns absolut ingen person jag skulle kunna berätta allt för. Men näst intill allt kan jag berätta för mina tjejkompisar, och ni vet vilka ni själva är. Sen har jag ju X antal killkompisar också, som betyder riktigt mycket för mig, och även dem kan jag berätta jävligt mycket för.

Nu ska jag packa lite, nästa destination blir hem till pappsen. Så ikväll ska jag åka och sola sen tar jag väl en promenix med någon av hundarna för att bränna lite av helgens onyttigheter. Och som pricken över i:et ska jag skicka efter nytt löshår från Rapunzel Of Sweden och lite produkter till det. Såg också att de hade expressleverans så det kommer på 1 dag. Hur bra är inte det?
Sen så känns det faktiskt relativt bra att göra comeback till skolan i morgon för att komma in i rutiner och sånt. Även fast jag gärna slipper prov, tidiga mornar och no freedom.. Jaja, blir nog ett bra läsår trots allt känner jag på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0