Riverside

Tagit ett varm bad nu. Körde på med en aprikospeeling över hela kroppen + ansiktet. Efter det smörjde jag in mig med BUS. (Ett tips när du ska applicera brun utan sol i lotionform! Blanda din BUS med din vanliga body lotion så lägger sig "brännan" jämnare. Och försök att aldrig ta mycket brun utan sol på en gång då det kan bli dåligt resultat av det hela. Applicera en mindre mängd flera gånger istället för en stor mängd direkt. På så vis bygger du upp brännan stegvis dit du vill ha den. Tänk också på att skrubba eller peela huden med en mild peeling innan så att döda hudceller försvinner, och att tvätta händerna efter applicering.)

Lindsay efter misslyckat försök till brun hy med hjälp av "B.U.S"…

Nu ska jag plocka fram kläder och lägga sminket och fixa håret. Sen när mamma kommer hem gör hon lite mat och skjutsar mig till Elin. Spenderar kvällen där. Kommer bli supermys :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar henne ;)



http://bbarahelena.bloggsida.se

2011-02-15 @ 16:17:09
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0