Det var ett tag sen sist!

Hallådär! Haft en asbra dag idag. Gick upp tidigt för att åka iväg på välgörenhetsmodevisning för Indiskas höst/vinter-kollektion. Första visningen var slut rätt tidigt så jag och Ellinor gick fram lite på stan och åt varsin kycklingkebabsallad, kikade lite i affärer sen gick vi tillbaka och bytte om, blev fotade lite av Berra sen var det dags för visning nr. 2. Den var ännu roligare och gick jättebra
Som grädden på moset vart en fotograf inhyrd från Mariestad(?) som tog lite bilder. Han var väldigt trevlig och jag blev nöjd med bilderna.

När vi kom tillbaka till Falköping gjorde jag några timmar på Garderob 20. Klädaffär i stan där jag praoat igår samt idag. Kunde inte haft roligare! Var där samtidigt som Lina så vi har fått ta lite bilder tillsammans i deras fina kläder för att visa upp dem. Och i morgon och resterande dagar av veckan ska jag vara på Nagelparadiset. Ser lovande ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0