▲ Alla dagar, veckor och år har jag frågat mig vad det är som gör att jag finns till

Uppdaterar verkligen kasst men vädret och solstolen där ute har lockat ännu mer än mitt varma rum.
Ska försöka få mamma att åka in till stan ikväll och fylla på mitt busskort i kväll så att jag kan ta buss/tåg i morgon till skövde eller kanske stan. Behöver nya underkläder, lotion, lite smink och hårfärg. Mitt hår är kaos i stort sett. Jag har inte orkat använda produkter för färgat hår på ett tag så min intensiv-bruna färg är inte så intensiv längre.

Nu blir det ett låångt bad med hårinpackning och kroppspeeling. Klagar inte!

Perfekta hårfärgen..?



Personligen tycker jag att Isabelle har blivit jävligt lik "Kissie", men 10000 gånger snyggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0