13:14


Förmodligen förtjänar jag väl priset som sämsta bloggaren nu alltså. Men jag orkar liksom inte riktigt, även fast jag gör det.
Idag ska jag bara vara hemma förmodligen, och njuta av sista lediga dagen inför skolan :(
Ska väl ta ett bad och utnyttja mitt nya silverschampoo, göra en fransk på naglarna och förhoppningsvis åka in och sola på Meddo om jag får som jag vill gällande min skjuts.

Igår hade vi det riktigt kul och bra även fast Falköping gick med förlust mot Skattkärr. Efter matchen var jag och Elin en stund med Martin, vi gick till Willys sen satt vi bara och snackade och hade skittrevligt. Efter han åkte hem träffade vi Ludvig och Festim och spenderade så gott som resten av kvällen med dom.
After that åkte jag och Elin hem till mig och hängde på chatroulette en stund och käkade riskakor och drack cola.
Nu har ni lite läsning iallafall. Hoppas det duger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0