16:43


Jag har en sån jävla talang till att ALLTID komma med på Elins provbilder..

Tjenis!
Igår var jag hos Oscar, vi (han..) lagade mat och sen chillade vi bara. Idag gled jag genom skoldagen utan några som helst problem. Kollade brevlådan när jag kom hem och där fann jag som väntat ett paket från Rapunzel Of Sweden. Nytt löshår, klad_hest!
Om lite mindre än en timme tar jag bussen till solaruimet för en 20 minutare och sen beroende på vad klockan blir ska jag kanske ut på stan med pappa och matti.
I morgon kväll tar jag och Louise tåget till matfestivalen, kommer bli så jävla bra :)

Kommentarer
Postat av: Facebook/Johanna Jansson!<3

Då ses vi nog!<3:)

2011-08-25 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0