I got a feeling

Kollade i Davids pärm med massa gamla teckningar osv från när han var liten och har inte skrattat så mycket på länge. Hata mig inte allt för mycket om du ser detta, going!



Skolan idag var helt okej :)
När vi slutat så gick Louise och jag till ICA en sväng och sen var vi med John en stund.
Ikväll står det fotboll på schemat. Elfsborg kommer till stan och ska möta ifk så ska möta upp Louise där, och när pappa stängt kommer han dit och kollar också.
Förövrigt så har jag en tillfällig mobil nu, så ni som har mitt nummer sen innan får gärna skicka ett sms med erat namn så jag får erat nummer
Kramis!


Kommentarer
Postat av: Emma

hej!

har veckans blogg! kika gärna in å va me å tävla om att bli veckans blogg på emwizy.blogg.se!

kram

2011-08-24 @ 20:31:13
URL: http://emwizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0