Jag lyssnar inte längre jag stänger fönstret


Mamma och pappa, om ni läser detta, SNÄLLA fixa en iPhone åt mig så kommer jag vara er evigt tacksamma. Jag lovar att städa mitt rum, plocka iordning efter mig om jag tagit fram massa grejer och sköta mig extra exemplariskt i skolan.
Som en liten parantes på det hela.


Denna veckan kan nog bli jävligt fin tror jag. Trots skolan faktiskt.
Någon av de kommande dagarna ska jag vara med Oscar, på Onsdag eller Torsdag ska jag sola och på Fredag åker jag och Louise (och förhoppningsvis Agnes) till matfestivalen, och på Lördag ska jag dit igen och då hänkar nog några av de andra tjejerna på om jag fattat det hela rätt. Har massor folk jag ska träffa, och en av dem ser jag verkligen fram emot! På Söndag står nog Liseberg på schemat, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0