God morgon!

Klockan är inte alls mycket men jag har av någon anledning varit vaken en bra stund.
Vaknade upp av att jag var ensam med alla hundarna och valparna och undrar vart fan alla i familjen tagir vägen..?
Mysterium.

Planerna för dagen är väldigt soft. Runt 14.30 hämtas jag och min bror Mattias hemma hos pappa av mamma. Så ska vi bort en stund med henne. Efter det ska jag väl hem till pappa igen och förmodligen äta lite, och fila lite till på kvällens planer.
Blir nog kanoners!

Är för övrigt väldigt nöjd med mitt nya telefon abonnemang. Ringer gratis till pappa och Mattias, fria sms, skitbilliga samtal och fri surf :)

Mitt nya nummer är 0769480580. Denna gången ska jag faktiskt försöka lära mig mitt nummer också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0