Godmorgon sunshines!

Nu ska jag gå ner och slänga mig i soffan och glo på Pettson och Findus.
Det är nog en sak ni inte vet om mig, men jag är verkligen galen i dom filmerna! Så himla mysiga verkligen!
Idag som alla andra dagar på lovet är jag och min bror Mattias ensamma hemma för mamma jobbar. Men idag kommer mormor hit. Hihi, alltid lika mysigt :)

När jag får tid, lust och ork idag ska jag nog förmodligen ge bloggen en make over också. Nu har den verkligen en tillfällig och galet tråkig design.
För visst är det roligare att läsa en blogg när den är snyggt designad? Det tycker iallfall jag!


Kommentarer
Postat av: emma

sv: åh blindis, du är ju fin om någon, älskar dina ögon :)!

2011-02-16 @ 21:07:20
URL: http://emmmalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0