14:00

Nu har jag fått bekräftat att jag ska få medecin dagligen, och få ta nya prover nästa vecka. Men nog om det nu.

Nu har jag faktiskt lyckats äta lite. En liten youghurt.
Sitter med datorn i soffan och kollar på MTV. Det jag stör mig på är verkligen att de visar exakt samma låtar som igår, i samma ordning till och med.
Har faktiskt tagit tag i skrivandet av min deckare som är en skoluppgift. Jag vet att flera av mina klasskompisar kommer att läsa detta, så nu kan väl svara när deckaren ska vara klar? Skriv en kommentar.
Nu börjar ytterligare en kass låt på MTV så ska ta en liten powernap.
Puss!

Längtar tillbaka till skolan. Det är skönt att vara hemma, men man blir verkligen hur rastlös som helst när man inte gör något på dagarna.

Kommentarer
Postat av: elin ♥

söt bild på mig :] ♥



den ska vara klar denna veckan typ..eller nästa :S

2011-02-02 @ 18:44:52
URL: http://photogiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0