00:30

Nu är det måndag. Meningslösa måndag.
Skola i morgon. Blir lite kul att komma tillbaka och få träffa de man inte träffat på lovet. Och få börja på "nya högstadiet".
För er nya läsare som inte vet detta, så har hela högstadiet renoverats och byggts om det senaste året. Under den tiden har vi högstadie elever fått tränga oss in i mellanstadiets byggnad.

På lovet skulle jag göra så jävla mycket.
Skaffa förändring bl.a. Och det har jag lyckats med, dock inte på det sätten som var tänkt. Det som var så bra förut är nu inget bra längre för det finns inte kvar här hos mig.
Men det är klart att det hänt positiva grejer också. Som kanske hamnar i skuggan av det negativa.
Nu kommer jag inte på något positivt att dela med mig av till er, men ni fattar poängen!

Sista dagen på lovet iallafall så ska jag hem till Elin med några andra vänner. Vi skulle kolla på Vampires Suck om jag inte har helt fel. En film jag viljat se ända sen den kom ut, men det har inte blivit av.

Kommentarer
Postat av: emelie

vampires suck är riktigt bra, även för att va en dålig parodi på twilight :)

2011-01-10 @ 11:26:26
URL: http://lovelyfeeliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0