Day 01 - Introduce yourself

Okej.
Jag heter Linn, kallades ofta som Linnsan när jag var mindre. Gör det mycket hemma fortfarande.
Jag är född 8 maj, i oxens stjärntecken.
På fritiden gör jag ingenting, men ändå allting. Jag sjunger, spelar mycket gitarr, umgås med mina braiga vänner, sitter mycket vid datorn, är mycket i familjens djuraffär, håller på med djur, tecknar, spelar cs osv..
Som ni ser så är det bara en liten del av vad jag sysselsätter mig med.
Jag har skilda föräldrar. Min mamma är bosatt i Odensberg, ett samhälle utanför Falköping. Och pappa bor ca 2 minuter utanför Falköping. Jag åker mellan mina två hem lite när jag känner för det. Jag går i Flobyskolan. Skulle nog kunna säga att det faktiskt är en väldigt bra skola.
Jag kan ju passa på att skriva om mina framtida planer. Vilken gymnasielinje jag vill gå vet jag faktiskt inte. Både estet och stylist lockar. Men det är bara 2 av de som jag är sugen på.
Jag vill bli egen företagare. Öppna en salong med inriktning på hår och smink. Att få en människa känna sig fin, och få se vad man kan åstakomma är en riktig ego-boost.

Det är helt omöjligt att få in hela min personlighet och allt som rör mig i ett inlägg. Men ja, detta var väl bättre än inget kan jag tänka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0