Day 03 – Your parents

Vad ska man säga här..?
Min pappa, som heter Sivert, är egen företagare. Driver Djurshopen i Falköping.
Min mamma Lilian jobbar på Vindängen skolan.

Pappa är riktigt pinsamm.. Ska alltid skämma ut mig. Skämtar och retar mina vänner. Haha! Dock säger de att han är "cool".. Haha! Kan ju tillägga att han är rätt så överbeskyddande också.
En riktig raggare är han. Hans största ögonsten är våran Dodge. Han kan gå i flera timmar ute i garaget på kvällarna och bara putsa och titta.


Min mamma är riktigt braig. Från henne har jag fått ärva mina riktigt mörkbruna ögon, och mitt hår. Jag har inte lagt upp någon bild här på bloggen när jag har oplattat hår, men jag har rätt kraftigt självfall. Inte lockigt, men väldigt vågigt. Mamma hon är riktigt rolig hon. Vi kan skratta åt de sämsta skämten som finns. Vi har absolut världens lägsta humor gemensamt! Våran musiksmak har vi också gemensamt. När vi väljer musik brukar AC/DC, Ironmaiden osv strömma ut ur högtalarna.


Kommentarer
Postat av: Renehedvig

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-12-14 @ 07:44:44
URL: http://renehedvig.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0