something i want

Click here

"Klädhängare"


Kommentarer
Postat av: alexandra

Har nu kollat igenom hela din blogg. Hela.

Jag är amazed, du verklar så jäkla fantastisk.

Älskar din musik smak. Inlägget med bilden som innehöll namnen på världens bästa band, rolling stones, lez zeppelin, david bowie, pink floyd, sex pistols, kiss, the beatles, ac/dc, blondie, the kinks, nirvana, queen, deep purple, slayer, jimi hendrix, ramones, the doors, black sabbath, guns n' roses osvosv, gjorde mig bara överlycklig. Känner mig så ensam på jorden att älska dessa otroliga band, alla går runt i sina guns n roses tshirtar och vet inte ens vem axl, slash, duff, steven eller izzy är. Du säger så vettiga saker, jag känner igen mig på så mycket. Och gosh så snygg du är bruden! helt galet. Älskar din stil också, så sjukt grym. Jag vet inte vad jag ska säga, är överväldigad. This is my new obsession.

2011-05-14 @ 21:06:17
URL: http://exposure.blogg.se/
Postat av: alexandra

Har nu kollat igenom hela din blogg. Hela.

Jag är amazed, du verklar så jäkla fantastisk.

Älskar din musik smak. Inlägget med bilden som innehöll namnen på världens bästa band, rolling stones, lez zeppelin, david bowie, pink floyd, sex pistols, kiss, the beatles, ac/dc, blondie, the kinks, nirvana, queen, deep purple, slayer, jimi hendrix, ramones, the doors, black sabbath, guns n' roses osvosv, gjorde mig bara överlycklig. Känner mig så ensam på jorden att älska dessa otroliga band, alla går runt i sina guns n roses tshirtar och vet inte ens vem axl, slash, duff, steven eller izzy är. Du säger så vettiga saker, jag känner igen mig på så mycket. Och gosh så snygg du är bruden! helt galet. Älskar din stil också, så sjukt grym. Jag vet inte vad jag ska säga, är överväldigad. This is my new obsession.

2011-05-14 @ 21:06:32
URL: http://exposure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0