Die, die my darling


Nu funkar min datorrrrr
Idag vart jag i skövde en sväng och köpte ett par byxor och en tröja, sen framåt kvällen åkte jag och Louise till Göteborg med Louvisa, Amanda, Clara och Sara. Vart tänkt att vi skulle på Gothia discot men jag och Louise orkade inte köa så vi underhöll oss på annat sätt. Vi gick avenyn en bit och blev stoppade av ett gäng utländska killar som ville ta kort med mig och Louise. Sen gick vi till Heden en stund osvosv
På tåget hem satt vi med hur goa killar som helst och hade skitkul. När vi kom hem till falköping var vi med en annan och sen kom hans polare i slutet
I morgon tar vi nog tåget till Göteborg igen med Kim
Det var vad jag hade att säga. puss, TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0