Som vågorna, som vindarna

Har haft en skitbra kväll. Spontankvällar blir oftast bättre än de som är planerade långt innan. Iaf för mig som är jäkligt spontan!
Bestämde med Elin på ca 10 minuter att vi skulle träffas. Bara en stund kom hon in på mitt rum och skrämde ihjäl mig när jag stod framför spegeln. Dansade till Michael Jackson samtidigt som jag fixade håret. Haha!
Sen kikade Lukas in nere i hallen och vi gick till en av fotbollsplanerna. Sen gick vi en bit och bestämde oss för att ringa på hos Sandra. Henne fick vi med oss och kvällen slutade med att vi spelade fotboll med Jonathan och hans übersöta småbröder.
Jag, Elin o Lukas gick hem till mig sen en sväng och tjötade och jag o Elin drog en Shuffle på gatan.
Efter allt detta kollade jag och brorsan på Dag-Otto Med Vänner. Fuktansvät ba kväll! Som Dag-Otto skulle sagt
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0