Som stjärnorna, som vindarna, som vågorna


Hallå alla brorsor
Vad har jag hunnit med de de senaste dagarna då? Har två kvällar i rad varit nere i Daniels garage där vi bl.a målat plåtar till epan och skruvat på, målat motorn, fixat flaket och grillat. Idag blev det en trip till Skara. Köpte bara en hårspray så jag ska ha lite pengar kvar till Gothia :) Vill dit i morgon men de andra har tydligen inte F kort så vi ska dit på Tisdag-Onsdag istället.
Ikväll behöver jag egentligen ut på en pw eftersom att det inte blev så lång promenad igår. Men väljer nog det bekväma framför det nödvändiga och sitter inne med min Cheddar Cheese dip, tacochips och cola istället.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0