Unrealistic? Nono

Eftersom att vi är halvägs in i 2011 gör jag denna listan. Tycker det passar bra:)

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Många!
Fått ditt hjärta krossat:
Träffat någon som förändrat ditt liv: Absolut
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Ye

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Kunde varit värre ;)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kalasade
Vilken tid vaknade du idag: Runt 10
Vad gjorde du igår runt midnatt: Tecknade
Någonting som du längtar till: Ironmaiden 1 Juli!!
Senaste gången du träffade din pappa: Förut :)
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Man ska vara nöjd. Men självklart finns det massa jag vill ändra
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ingen aning
Vad gör dig irriterad just nu: Vänner som går bakom ryggen
Långt eller kort: Snackar vi hår? Långt isåfall

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig opererat mig
Piercing: Öronen som de flesta andra
Tatuering: Ingen :(:(
Bästa vän: Elin
Sport: Dans
Husdjur: Har alltid haft djur, så ingen aning
Vaccination du minns: Haha ingen aning
Förälskelse: Sångaren i Westlife.. 90-talet ägde ju
Alkohol du drack: -

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Båda!
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Spontan
Tatueringar eller piercingar: Gärna båda

Kommentarer
Postat av: amandah

sv: hihi tack! inget jag ångrar!

2011-06-20 @ 11:12:56
URL: http://hjjalmarsson.blogg.se/
Postat av: louise stridh

haha minst du inte sprutan vi tog i 5:an du och jag? när vi var sjukt nervösa?

2011-06-21 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0