Roll Over Bethooven

mår ni lika bra som jag? nej det skulle jag inte tro. jag kan inte sätta ord på känslan som fyller mig.
det negativa finns där men jag kan inte se det. allt det positiva tar upp all den plats som finns. saknad och glädje lever just nu i symbios inuti mig. 3 omprov och ett mindre roligt utvecklingsamtal väntar, men deppar jag? fuck nej!

nu njuter jag av solens strålar som skiner in i fönstret och spelar lite björn rosenström och diverse eddie meduza låtar på gitarren. nu när värmen börjar smyga sig in runt knuten dröjer det inte länge till jag kan sitta ute och spela. då forsar inspirationen in från alla håll och lite fin musik skapas för det mesta.

är livet perfekt? JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0