SIETE

Dag 7 – En ny bild på dig själv och 10 faktan


• Jag är en extremt mysig person. Älskar att bara få ligga hemma i soffan och slappa med någon man verkligen gillar!
• Skulle aldrig kunna arbeta som läkare. Jag kan knappt titta på House på TV.. Det är något med yrket som äcklar mig.
• Älskar att få dansa. Släppa loss och shakea som om det inte fanns någon morgondag!
• Jag är väldigt folisofisk av mig. Tänker för det ofta för mycket och för djupt. Ibland blir jag rädd för mina egna tankar.
• Hatar att sova ensam. Speciellt när det är mörkt. Jag tror nämligen delvis på spöken och tror att det ligger gubbar under min säng, i garderoben osv.. (hej töntig rädsla)
• Är verkligen ett extremt matvrak. Jag äter alltid så fort jag får chansen och är alltid hungrig! Dock så syns det inte på min kropp.
• Mitt hår är mitt allt! Plattar du till det är du dödens, och det känner de flesta till som känner mig!
• Musik är otroligt viktigt för mig. Man får ut alla sina känslor genom musik, och det är nog det enda som kan locka fram alla människans känslor.
• Är väldigt kulturintresserad och politik är något jag faktiskt är intresserad av. Det skriver jag inte så mycket om för det är inte målgruppen jag vill nå ut till, och inte riktigt den inriktningen jag satsar på här i bloggen.
• Och slutligen så vill jag säga att jag alltid försöker vara positiv och entusiastisk i bekanta, men också nya situationer. Allt blir vad man gör det till!

Det är verkligen svårt sånt här! Finns massa mer att säga om mig men fattar mig kort och hoppas ni gillar det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0