Och allt jag skriver blir samma skit

Vet inte vart jag ska börja berätta om min helg. Har hänt så mycket!
Igår, så var det konfirmationsavslutning. Gick bra och känns skönt att det är över. Även fast jag kommer sakna endel av träffarna vi hade. Jag genomgick ju inte konfan av någon religös anledning utan bara för att det var en kul grej man gjorde med kompisarna.
Efter kyrkan åkte jag och släkten på mammas sida hem till mamma. Vi åt gott, och jag fick presenter. Mycket pengar och många fina smycken i silver, en klocka (med försäkring till), lampa, converse, BILJETT TILL IRONMAIDEN (grät när jag fick den), datorstol, godis, fat med Elvis på, glasskål osvosv.
På kvällen åkte jag och min bror till pappa. Sedan åkte vi på cruising i Tidaholm.

Idag har vi firat konfirmationen och att jag fyller år. Hemma hos pappa med släkten på den sidan.
Fick ett flak dricka, bilvårdsprodukter och resten pengar.
När alla åkt hem satte jag mig på brorsans moped och körde en sväng.


Helgen har vart skitbra och jag är miljonär. Men pengarna blir inte långvariga i mina fickor eftersom att jag ska köpa en ny kamera. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0