Sitter här på sängen tills du ber mig att gå hem

Vilken fin och bra kväll jag har haft!
Men det märktes ändå att det var fredag den 13onde. Grillfan ville inte börja brinna, korvarna rullade av, godiset spilldes ut, elin satte sig på en korv och listan kan göras lång.
Framåt kvällen började vi jaga efter en toalett, och gick upp till toaletterna vid pankasjön. Men det var låst.
Dock så var det en fest i en av "lokalerna" där uppe, där våran SO lärare Torbjörn var och hans tillstånd val väl lite halvlulligt. Men vi fick så gärna gå in och låna toaletterna. Rätt så pinsamt när vi kommer in på en ölfest med bara lärare som spelar dart och sjöng med till ZZ Top låtar som spelades från den lille CD/band spelaren.
När tjejerna gått hem hade jag förövrigt en väldigt fin stund.

Ska nu sätta på en film och grubbla lite djupa tankar som alltid befinner sig i min hjärna såhär när mörkret lagt sig utanför mitt fönster.
I morgonbitti blir det till att ställa klockan för att pallra sig upp, fixa mig lite och sen blir jag hämtat av Elin och några andra tjajor.
Vi ska åka och inspektera en konfirmation för att se så kinnarparna sköter sig!

Vi kanske hörs igen ikväll, men om inte, godnatt lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0