Svar


Hello människa utan namn.
Mitt löshår har jag köpt på www.beleza.se som har väldigt bra service och de har också mycket tillbehör och hårvårdsprodukter till både ditt eget hår och till löshår.
Mitt clip-on set består av:
1 st x 20 cm med 4 clips
2 st x 15 cm med 3 clips/del
2 st x 10 cm med 2 clips/del
3 st x 5 cm med 1 clips/del

Håret kostar 990:- och det är garanterat värt varenda krona.
Jag har haft mitt sen i vintras och det börjar bli lite slitet i topparna. Men om man vårdar det blir det i princip som nytt igen.

Och det där om video är du inte den första som frågar om!
Det där med videobloggar eller tex hårvideos är väl inte riktigt min grej! Inte än iallafall. Men det är något jag som småningom kanske prövar. Faaaast, det kan nog dröja.
Kan leta efter lite bra videor på youtube och lägga upp ikväll, så stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0