Hard as a rock



Tjenare systrar och bröder
Sitter i min soffa på mitt rum, därav har jag dragit den slutsatsen att den förmodligen är den skönaste i världen.
Idag har jag hunnit med en hel del grejor känns det som. Har hämtat motorn till epan och varit på kalas och firat min farbror som fyller år. Grattis till dig, Magnus!
Min storebror fyller också år idag, grattis till dig också!

Igår efter skolan åkte jag och Louise till Skövde. Jag kom hem med en bh & ett oversize linne (bilderna), mascara och örhängen. Fast dom syns tyvärr inte så bra på bilderna.

Kvällen vet jag inte riktigt hur jag ska spendera. Verkar inte som att jag har skjuts någonstans, men jag behöver ändå vila upp mig så det blir skönt att vara hemma också.
Så nu ska jag sällskapa lite med Ramones på youtube och sedan hälsa på min gitarr lite.

See you later, alligators


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snygg du är ;D

2011-05-22 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0