Where Magic Belongs

Hallå mina vänner
Termometern har stått i topp dagen lång. Det är så varmt ute att det knappt går att vistas i skuggan ens!
Hade bad på idrotten, hur lovley var inte det? Efter så hade vi lång rast så vi la oss inne på badet och solade lite extra

Ikväll ska jag kanske gå på berget med mamma, och sen handla och fixa lite grejer. I morgon ska vi tjejer fira lite att det är ledigt från skolan ;)
Och halva skoldagen i morgon ska vi få pizza och kolla på film i skolan. Yummi

Attans vad bra allt känns!!


Elin och jag trökade i oss i en badring. Fanns inte överdrivet med plats kvar och det var fan inte lätt att komma ur sen

Till er som smsar mig: jag kan inte svara. smsen kommer inte fram som de ska till mig och skicas inte heller som de ska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0