Du är bra så komplettera mig



Drar igenom min dag rätt snabbt och enkelt:
Skolan var helt okej, onsdagar är rätt slappa. Fick gå ner till Ekvallen och äta korv, sen gå tillbaka. Finner dock ingen riktig mening i det..(?)
Efter skolan så har jag fotats i en bröllopsklänning från 1800-talet. Kan absolut förstå varför de anlitade "kammarfruar" eller vad de kallades. Helt omöjligt att komma i en sådan klänning utan hjälp. Lager och hakar överallt. Men kan inte säga annat än att klänningen är hur vacker som helst. Grym sömnad och sjuka detaljer.
Och efter det har jag, pappa och lillebror fixat pass på Polisen. Ihi!

Kommentarer
Postat av: Vilma

kan du inte visa en bild på hela klänningen? :D

KRAM

2011-09-15 @ 16:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0