Get to know me!


1. Jag heter, ålder, bor:

Linn Jonsson, 15 år bosatt några minuter utanför Falköping

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Mina ögon

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Tänker aldrig innan jag talar

4. Detta tycker jag om att göra:

Umgås med mina fina vänner och träffa nytt folk

5. Är jag kär just nu?

Nepp

6. Min käraste ägodel:

Gitarren

7. Favoritkläder:

Förändras ffrån dag till dag

8. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Punk, rock, psychobilly, dubstep och så vidare. Beroende på mitt humör

9. Favoritlåt just nu:

Lyssnar på en rad olika som är mina favvisar. För denna dagen iallafall

10. Min skola + eventuell gymnasielinje:

Flobyskolan

11. Trivs jag:

Själva skolan i sig är bra. Dock så hatar jag Floby.

12. Detta äter jag gärna:

Donken eller kycklingsallad

13. Dricker helst:

Cola eller vatten

14. Min längd:

Skulle chansa på runt 163 cm över havet

15. Så här bor jag:

Varannan vecka hos mamma, varannan hos pappa

16. Vad har du i din väska:

Egoboost av Blondinbella, smink, hårspray, planeringskalender och en jävla massa skit till

17: Min humor:

Lägst i världen. Den äger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0