Hoppas att olika olyckor händer Du vet hur jag känner


Riktigt bra kväll. Inte en enda negativ sak förutom min fruktansvärda skoskav (hugger av fötterna snart).
Jag och Sandra mötte upp Elin vid ÖoB så vi köpte lite saker till skolan. Gick sen och provade på McBengt. Hur god som helst förutom den rostade löken. Sen softade vi, köpte marängswisch och satt & smaskade på. Efter några händelser senare träffade vi Pontus och gick med honom hem till hans polare där vi kikade sista minuterna av fotbollen med dom, och sedan levde vi livet lite. Tack Elin, Sandra och resten av gänget för kvällen!

Får se om jag drar på någon film nu eller något. Vi får se, kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0