Minnen lever kvar i en sång.

Vart kalas igår hos mormor, och efter det begav jag mig på tjejkväll. Vi kollade på "Säg att du älskar mig". Efter det kommer jag inte direkt ihåg vad vi gjorde. Men runt 1 på natten eller någonting kom vi igång och körde på som fasiken. Filmer kommer att komma upp, och jag lovar att ni har någonting att se fram emot. Haha!
Iallafall. Efter ca 3 timmars sömn så var Elin tvungen att gå upp för hon hade lite att göra hemma. Så medans hon var borta fick vi andra idén att åka till donken för att dra en frukost. För att Elin skulle gå med på det städade vi åt henne. Fjäsk_123!
Men sen åkte vi in iallafall. Jag & Sandra åkte volvon och de andra åkte mopeder. Träffade Philip och Johan också. Sen så gick vi runt lite i stan sen la vi oss på en gräsmatta i solen. Trötta med belåtna efter gårdagskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0